سایپا بعد از 13 هفته پیروز شد، جدایی منصوریان هم اثر نکرد!

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، از هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر سایپا از ساعت 15:15 در استادیوم پاس قوامین تهران میزبان ذوب آهن بود که این ملاقات در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود سایپا به خاتمه رسید.

سایپا بعد از 13 هفته پیروز شد، جدایی منصوریان هم اثر نکرد!

در این بازی ابتدا سایپا در دقیقه 3 توسط رضا جعفری به گل رسید و نیمه نخست با همین نتیجه به انتها رسید. در نیمه دوم باز هم سایپا بود که به گل رسید و گل دوم نارنجی پوشان در دقیقه 48 توسط روزبه شاه علیدوست به ثمر رسید.

ذوبی ها دو دقیقه بعد توسط دانیال اسماعیلی فر این گل را پاسخ دادند تا نتیجه 2 بر یک گردد. بعد از آن بار دیگر نوبت نارنجی پوشان بود که اینبار در دقیقه 75 توسط آرمین سهرابیان به گل سوم خود برسند.

سایپا که پیش از این بازی تنها 11 امتیاز به دست آورده بود و در رده چهاردهم جدول قرار داشت، 14 امتیازی شد و موقتا به رده دوازدهم جدول صعود کرد. ذوب آهن نیز 15 امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط به صندلی یازدهم رفت.

ذوب آهن در حالی در این بازی باخت که علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه هفته گذشته از سمت خود کناره گیری نموده بود. حسن استکی در این مسابقه راهنمایی سبزپوشان اصفهانی را بر عهده داشت.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6036

به "سایپا بعد از 13 هفته پیروز شد، جدایی منصوریان هم اثر نکرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا بعد از 13 هفته پیروز شد، جدایی منصوریان هم اثر نکرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید