ملاقات نوروزی سرپرست ، معاونین و مدیران شهرداری با رئیس شورای اسلامی شهر بابل

به گزارش سهندبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- اعضای شورا می توانند نگاه کلان شهری را به مدیران شهرداری منتقل نمایند لذا امیدواریم با همراهی و تعامل اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم .

ملاقات نوروزی سرپرست ، معاونین و مدیران شهرداری با رئیس شورای اسلامی شهر بابل

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل، صبح امروز مهدی کیانی سرپرست شهرداری بابل به همراه معاونین و مدیران شهرداری با حضور در ساختمان مجلس شهری با فرامرز ابوالحسنی رئیس شورای اسلامی شهر ملاقات و مصاحبه کردند .

بنا بر این گزارش فرامرز ابوالحسنی رئیس شورا ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه طی سخنانی گفت :

در امسال انتخابات مهمی را پیش رو داریم که نقش معین نماینده ای خواهد داشت و امیدواریم اتفاقات خوبی برای مردم عزیز رقم بخورد .

امید داریم با مدیریت جدید و یاری پرسنل ، شهرداری مجددا در ریل خدمت گزاری به مردم قرار گیرد و اعتقاد داریم می توانیم به دور از هرگونه حواشی عملکردی موثر به نفع مردم داشته باشیم چرا که اطمینان داریم این توانمندی در مجموعه شهرداری وجود دارد .

پروژه کمربندی شرقی دوم و پارکینگ طبقاتی در اولویت و دستور کار جدی شهرداری باشد و پیگیریهای لازم در راستای ادامه فرایند کار این پروژه ها و همچنین جذب اعتبارات تخصیصی انجام گردد .

طرح جامع شهری یکی از دغدغه هایی است که بایستی با پیگیری جدی و استفاده از تجارب و تخصص کارشناسان شهرداری به پایان برسد .

عملکرد مجموعه شهرداری در بخش های مختلف از جمله شهرداری های مناطق ، فضای سبز ، حمل و نقل ، آتش نشانی و سایر بخش ها شایسته تقدیر است لذا از مدیران و پرسنل شهرداری انتظار داریم با عملکرد درخشان ، توانمندی داخلی مجموعه شهرداری را نشان دهند .

اعضای شورا می توانند نگاه کلان شهری را به مدیران شهرداری منتقل نمایند لذا امیدواریم با همراهی و تعامل اتفاقات خوبی را برای شهر و شهفرایندان رقم بزنیم .

در ادامه این ملاقاتمهدی کیانی سرپرست شهرداری بابل نیز با تبریک عید نوروز و فرارسیدن میلاد امام زمان (عج) و تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر بیان داشت : تمام کوشش ما این است که ثابت کنیم که توانمندی اداره امورات شهری در مجموعه شهرداری وجود دارد لذا سعی داریم از تمامی ظرفیت های داخلی شهرداری در پیشبرد اهداف مجموعه شهری استفاده کنیم .

در این راستا حمایت ، همراهی و مساعدت اعضای شورا همراه با نظارت بر عملکرد شهرداری در راستای رفاه و ارائه خدمات مطلوب به شهفرایندان امری لازم و ضروری می باشد .

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13247

به "ملاقات نوروزی سرپرست ، معاونین و مدیران شهرداری با رئیس شورای اسلامی شهر بابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات نوروزی سرپرست ، معاونین و مدیران شهرداری با رئیس شورای اسلامی شهر بابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید