حمله ترامپ به بوش پسر و جان مک کین

به گزارش سهندبلاگ، دونالد ترامپ در مصاحبه ای که با نویسنده یک کتاب انجام داده، با انتقاد از سران حزب جمهوریخواه عملکرد رئیس جمهور اسبق آمریکا و هم حزبی های وی را به باد انتقاد گرفته است.

حمله ترامپ به بوش پسر و جان مک کین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، رئیس جمهور آمریکا در کتاب جدیدی به قلم خبرنگار هفته نامه پولیتیکو به جورج دبلیو. بوش و جان مک کین رئیس جمهوری اسبق و سناتور جمهوری خواه درگذشته تاخته است.

بر این اساس ترامپ در مصاحبه با تیم آلبرتا مدعی شده است که تا پیش از وی، حزب جمهوری خواه با مسائل عدیده ای دست و پنجه نرم می نموده اما او توانسته است این حزب را احیا کند.

وی تمرکز بر روی اقدامات نظامی به جای تقویت وضعیت مالی داخلی را مشکل اصلی دولت جمهوری خواستار در زمان جورج بوش پسر دانسته و از این روند انتقاد نموده است.

ترامپ همچنین سلف خود را به ایجاد شکاف در بین آمریکایی ها، کشتن انسان های بی شمار و هدر دادن منابع مالی متهم نموده است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین با انتقاد از جان مک کین گفت با وجود اینکه خودش در انتخابات 2008 حمایت های گسترده ای از نامزدی مک کین نموده، اما این سناتور جمهوری خواه در مقابل در انتخابات 2016 هیچ حمایتی از او ننموده است.

کتاب جدیدی که با عنوان کشتار آمریکایی؛ خط مقدم جنگ داخلی جمهوری خواستار و ظهور ترامپ هفته گذشته منتشر شد، به آنالیز وضعیت جمهوری خواستار پیش و پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ پرداخته است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2282

به "حمله ترامپ به بوش پسر و جان مک کین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ترامپ به بوش پسر و جان مک کین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید