حضور فرازمینی ها روی سیارک بن نو!

به گزارش سهندبلاگ، نظریه پرداز توطئه با استناد به تصویری که به تازگی ناسا از سیارک بن نو منتشر کرده است ادعا کرده می توان شواهدی دال بر حضور فرازمینی ها روی آن را مشاهده کرد.

حضور فرازمینی ها روی سیارک بن نو!

به گزارش خبرنگار، تصویر جدیدی که به تازگی ناسا از سیارک بن نو، یکی از سیارک های آپولو منتشر کرده است با نظریه پردازی های عجیب یکی از نظریه پردازان توطئه همراه بود. این نظریه پرداز توطئه با استناد به این تصویر ادعا کرده می توان شواهدی دال بر حضور فرازمینی ها را روی آن مشاهده کرد. بنا به گفته او این عکس ثابت می کند که زمانی فرازمینی ها بر روی این سیارک که با سرعت 63000 مایل بر ساعت بدور خورشید در حال چرخش است زندگی می کرده اند. این تصویر توسط کاوشگر اسیریس-رکس که توسط ناسا برای تهیه و آوردن نمونه به زمین در سال 2023 فرستاده شده تهیه شده است.

اسکات سی وارینگ، با استناد به این عکس گفت که می توان تکنولوژی فرازمینی ها را روی آن مشاهده کرد. بنا بر ادعای اسکات در این عکس سازه ها متعدد از جمله ساختمان ها، برج ها و حتی یک کشتی متروکه فرازمینی ها بر روی این سیارک دیده می شود. اسکات با انتشار چند ورژن مختلف از این عکس در کپشنی کنایه آمیز در وبلاگ شخصی اش نوشت : این سیارک از سنگ پوشیده شده است اما چند اشیاء سیاه و نقره ای رنگ قابل مشاهده روی آن چیزهایی جالبی هستند که ناسا دوست دارد در مورد آن بدانید. اینها سازه های روی سیارک بن نو هستند که ساختمان ها، برج ها، اهرام و حتی یک کشتی متروکه را روی آن نشان می دهد. این سازه ها متعلق به چند ملیون سال پیش هستند که پس از ترک این سیارک توسط فرازمینی ها متروکه شده اند.

این نظریه پرداز توطئه نخستین بار نیست که با استناد به تصاویر منتشر شده از فضا توسط ناسا چنین اداعای عجیبی را مطرح می کند. اسکات سی وارینگ اواخر سال گذشته نیز با استناد به یکی از عکس هایی که ناسا از سیاره عطارد تهیه کرده، ادعای عجیب را مطرح کرده بود.

در عکسی که اسکات در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده بود بنا به ادعای او یک سازه که طول زیادی دارد، روی این سیاره دیده می شد. او در مطلبی که در توضیح این عکس در وبلاگ خود منتشر کرده بود نوشته بود: من علاقه زیادی به جستجو برای یافتن سازه ها در عکس های ناسا، آژانس فضایی اروپا (ESA) و جاکسا یا آژانس کاوش های هوافضای ژاپن (JAXA) دارم. وقتی سازه جدیدی از فرازمینی ها را پیدا می کنم، احساس خوبی به من دست می دهد. این سازه شفاف ترین سازه ای است که من تاکنون پیدا کرده ام. یک سازه سیاه رنگ که دالآن مانند است، در دهانه یک گودال قابل مشاهده است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1088

به "حضور فرازمینی ها روی سیارک بن نو!" امتیاز دهید

1 کاربر به "حضور فرازمینی ها روی سیارک بن نو!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فرازمینی ها روی سیارک بن نو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید