تیمی که زنگ تفریح بود به انتخابی المپیک می رود

به گزارش سهندبلاگ، مریم هاشمی در تبادل نظر با مهر درباره دو بازی برگزار شده تیمش در رقابت های لیگ برتر گفت: در بازی نخست مقابل تیم باریج اسانس که ترکیبی از بازیکنان جوان و بزرگسال است، بازی خوبی داشتیم، در ادامه این تیم بهتر خواهد شد. در بازی دوم نیز مقابل اکسون بازی کردیم که این تیم تنها بازیکن مطرح اش زینب گیوه بود که او نیز بعد از چند سال توانایی اش کاهش یافته است و نتایج بازی با این تیم نشان دهنده از سطح کیفی بازی بود.

تیمی که زنگ تفریح بود به انتخابی المپیک می رود

هاشمی درباره هدف تیمش در رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان گفت: واقعیت این است که ما تیم را برای قهرمانی بسته ایم و توقع باشگاه از ما همین است. تیم های باریج اسانس، پیکان، ذوب آهن، تیم های خوبی در لیگ هستند. ما نیز بازیکنان خوبی در اختیار داریم و تمام کوشش و سعی مان برای رسیدن به قهرمانی خواهد بود.

وی در مورد تعطیلی لیگ برتر والیبال بانوان گفت: موافق تعطیلی نیستم چرا که بحث بانوان با مردان متفاوت است. تیم مردان باید برای کسب سهمیه المپیک کوشش کند و تمام هم و غم فدراسیون کسب سهمیه المپیک است چرا که باید آبروداری کند اما در بخش بانوان، هدف تنها شرکت کردن در مسابقات است. می دانیم که تیم بانوان ایران فقط برای شرکت و کسب تجربه در این رقابت ها حاضر خواهد شد و حریفان خوب و قدرتمندی دارد. هیچ یک از بازیکنان بزرگسال نیز در کنار تیم نیستند و ترکیبی از تیم جوانان و امید به این مسابقات اعزام خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران اظهار داشت: جالب است که تیم امید سال گذشته به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نشد و از بازیکنان همین تیم برای حضور در انتخابی المپیک استفاده کردند. تیم جوانان نیز حدود دو سال تمرین نداشته است و حال این بازیکنان در کنار هم قرار گرفتند تا به انتخابی المپیک بروند. تعطیلی لیگ هیچ تأثیری در عملکرد تیم ملی ندارد. پیشنهادم این بود اگر قرار است رقابت های لیگ تعطیل گردد، حداقل طبق برنامه اعلام شده فدراسیون، 5 هفته مسابقات را برگزار می کردیم و سپس لیگ تعطیل می شد نه اینکه از هفته سوم رقابت ها را تعطیل کنیم. این کار باعث می گردد در ادامه پس از انتها رقابت های انتخابی المپیک، مسابقات به صورت فشرده برگزار گردد. از طرفی ما تیم را به مرحله ای رسانده بودیم که در شرایط آمادگی حضور داشت. این تعطیلی دوباره تیم را به حالت اولیه باز می گرداند.

هاشمی درباره کنار گذاشته شدن بازیکنان بزرگسال برای حضور در انتخابی المپیک نیز، توضیح داد: با این تصمیم نیز کاملاً مخالف هستم. جوان گرایی خوب است و با آن موافقم اما این کار باید به مرور زمان انجام گردد. چرا تیم امید را به مسابقات آسیایی اعزام نکردند و اعلام کردند که نمی خواهند زنگ تفریح باشند. الان شرایط مگر تغییر نموده است؟ اگر در رقابت های قهرمانی آسیا نمی خواستند زنگ تفریح شوند، در انتخابی المپیک چه؟ اگر برنامه ای وجود دارد باید در تمام شرایط تمام تیم ها اعزام شوند چرا که هدف داریم. جوان گرایی خوب است اما به شرطی که بزرگسالان در کنار کم تجربه ها حضور داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال سایپای تهران در پاسخ به این سوال که آیا مشورتی از مربیان در این زمینه گرفته شد یا خیر؟ گفت: اطلاعی ندارم چرا که هیچ گاه از منِ نوعی که حدود 20 سال در والیبال حضور دارم، سوالی پرسیده نشد. حداقل باید مانند مردان جلسه ای گذاشته می شد و صحبت های ما را نیز می شنیدند. هدف همه ما تیم ملی می باشد و برای آن آرزوی موفقیت دارم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5730

به "تیمی که زنگ تفریح بود به انتخابی المپیک می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمی که زنگ تفریح بود به انتخابی المپیک می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید