فراوری کربن از زباله در اردبیل عملیاتی خواهد شد

به گزارش سهندبلاگ، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: فراوری کربن جامد از زباله با مشارکت بخش خصوصی در شهر اردبیل پیگری می گردد که امیدواریم تا سرانجام سال جاری زمینه اجرایی آن فراهم آید.

فراوری کربن از زباله در اردبیل عملیاتی خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، مسعود امامی یگانه در مراسم رونمایی از اپلیکیشن جمع آوری و عرضه پسماندهای خشک در شهر اردبیل اظهار کرد: اکثر شهرداری های کشور با مشکل جمع آوری و دفن زباله روبرو هستند که البته با راهکارهای ارائه شده در بعضی از استان ها این مسائل تا حدودی مهار شده است.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع در ارتقای سلامت افراد جامعه اعلام کرد: ما مسرور هستیم که یک شرکت دانش بنیان با فناوری های جدید سعی نموده تا اپلیکیشن را با رویکرد جمع آوری و خرید پسماند انجام دهد که قطعا با استقبال شهروندان این اقدام گامی موثر برای آغاز تفکیک زباله از مبدا خواهد بود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با آغاز این طرح زمینه برای عملیاتی شدن طرح فراوری کربن جامد از پسماند در شهر اردبیل به وجود می آید تا برای همواره در شهر اردبیل معضل پسماند و زباله برطرف گردد.

امامی یگانه اضافه نمود: استان اردبیل استان گردشگرپذیر است و در همه شهرها ضرورت دارد به بهبود سیمای شهر یاری شده و با بهره گیری از ابتکارات نوین خود شهروندان به سلامت و پاکیزگی شهر یاری نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4206

به "فراوری کربن از زباله در اردبیل عملیاتی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری کربن از زباله در اردبیل عملیاتی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید