تور والیبال ساحلی درگهان میدانی مناسب برای آمادگی ملی پوشان است

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، نادر انصاری درباره تور جهانی درگهان افزود: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا بزرگسالان و زیر 21 سال به ترتیب بهمن و اسفند سال جاری در کشور تایلند برگزار می شود.

تور والیبال ساحلی درگهان میدانی مناسب برای آمادگی ملی پوشان است

وی با یادآوری اینکه اردوی آماده سازی تیم های ملی و زیر 21 سال ایران از هفتم دی ماه در قشم شروع شده است، شرح داد: این اردوها تا شروع تور جهانی تک ستاره درگهان ادامه دارد. رقابت های درگهان نیز میدانی مناسب برای ارزیابی میزان آمادگی ملی پوشان ساحلی است.

دبیر سازمان ساحلی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای آماده سازی ملی پوشان ساحلی تدوین شده است، ادامه داد: حضور در تورهای دو ستاره کامبوج، چهار ستاره قطر، سه ستاره چین و بندرعباس و تک ستاره تایلند از جمله این برنامه هاست.

وی به اردوهای بوشهر و چابهار برای آماده سازی ملی پوشان ساحلی اشاره کرد و گفت: تمام برنامه های تیم ملی بزرگسالان برای مرحله نهایی انتخابی المپیک است که تیرماه سال آینده در کشور چین برگزار می شود و امیدوارم به عنوان تیم نخست سهمیه بازی های المپیک را کسب کنیم.

انصاری ادامه داد: برای تیم زیر 21 سال نیز هدف حضور شایسته در مسابقات قهرمانی آسیا که جنبه انتخابی جهان را نیز دارد و باید کنندگان ایران در این رقابت ها سهمیه جهانی کسب کنند.

مدیر تورجهانی درگهان درباره تیم های شرکت کننده در تورجهانی تک ستاره درگهان گفت: 22 تیم برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کردند که 10 تیم در جدول مقدماتی و 12 تیم در جدول اصلی با یکدیگر رقابت می کنند.

وی یادآور شد که بازی های جدول مقدماتی روز سه شنبه 17 دی ماه برگزار می شود وگفت: 10 تیم از از کشورهای ژاپن، لهستان و ایران هر کدام دو تیم، نروز، قطر، لتونی و صربستان هر کدام یک تیم در این جدول با یکدیگر مسابقه می دهند. از جدول مقدماتی چهار تیم به جدول اصلی صعود خواهند کرد.

انصاری شرح داد: در جدول اصلی نیز که مسابقات آنان از روز چهارشنبه 18 دی ماه شروع می شود، 16 تیم شامل چهار تیم از ایران، دو تیم از کشورهای ژاپن، لهستان، جمهوری چک و یک تیم از قطر، گامبیا و چهار تیم صعود کننده از جدول مقدماتی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی در سرانجام به میزبانی و مشارکت شهرداری درگهان و همکاری با فدراسیون والیبال برای برگزاری تورجهانی تک ستاره اشاره کرد و گفت: جا دارد از تلاش و همکاری کلیه عوامل اجرایی و برگزاری این رقابت ها تشکر و قدردانی کنم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6335

به "تور والیبال ساحلی درگهان میدانی مناسب برای آمادگی ملی پوشان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور والیبال ساحلی درگهان میدانی مناسب برای آمادگی ملی پوشان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید