تمام کار های خیرخواهانه دانشجویان در ایام نوروز خانواده های کم بضاعت ، دانشجویان سنگ تمام گذاشتند

به گزارش سهندبلاگ، گروه های جهادی دانشجویی در روز های انتهایی سال 98 هر یک به نوبه خود کوشش نموده تا برای نوروز 99 بسته های معیشتی برای خانواده های کم بهره مند که به دلیل شیوع کرونا کار خود را از دست دادند، فراهم نمایند.

تمام کار های خیرخواهانه دانشجویان در ایام نوروز خانواده های کم بضاعت ، دانشجویان سنگ تمام گذاشتند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سالی که گذشت برای تمام مردم ایران سالی پر از اتفاقات و حوادث نایاب و در عین حال دردناک بود، در کنار تمام این حوادث که آثار روحی روانی زیادی بر جان مردم گذاشت، آثار اقتصادی جبران ناپذیری نیز در پی داشت، تحریم ها از یک سو و شرایط بغرنج اقتصاد داخلی از سوی دیگر همه و همه دست در دست هم داده تا مردم روز هایی را سپری نمایند که شاید در چندسال اخیر کمتر کسی تجربه نموده بود.

خیریه ها و گروه های جهادی دانشجویی که مثل همواره دغدغه معیشت مردم را دارند در روز های انتهایی سال 98 هریک به نوبه خود کوشش نموده تا برای نوروز 99 بسته های معیشتی برای خانواده های کم بهره مند که بعضی به دلیل شیوع کرونا کار خود را از دست دادند و درآمدی نداشتند فراهم نمایند.

جمعیت خیریه دانشجویی تعیین

این خیریه دانشجویی بسته های ارزاق به علاوه یک پک فرهنگی شامل کتاب و مواد ضدعفونی نماینده برای محرومان مناطق مختلف تهران از جمله کارگرانی که این روز ها بیکار شده اند و زنان سرپرست خانوار تدارک دید و در روز های پایانی سال 98 آن را بین این خانواده ها توزیع کرد.

خیریه دانشجویی صبح امید

این خیریه دانشجویی که متشکل از دانشجویان دانشگاه تهران است طبق رسم همیشگی خود برای خانواده های محروم مناطق حومه تهران و استان البرز تعداد 250 بسته ارزاق به همراه مواد ضدعفونی نماینده تهیه کرد و برای ابتدای سال نو، در واپسین روز های سال 98 بین مردم این مناطق توزیع کرد.

گروه جهادی دانشگاه علم و صنعت

این جمعیت خیریه دانشجویی نیز با شروع اسفندماه فراخوان جمع آوری یاری های اقتصادی برای تهیه و توزیع بسته های ارزاق بین نیازمندان را منتشر کرد. این گروه جهادی به توزیع 50 بسته ارزاق بین خانواده های کم توان پرداخت. همچنین در پی شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک برای ایجاد کارگاه ماسک اقدام کرد.

محتویات بسته ارزاق به این توضیح است: (برنج ،رب، روغن ، چای ، ماکارونی ، تن ماهی ، سویا ، مرغ ، شکر ، مایع ظرف شویی ، دستمال کاغذی، مایع دستشویی ، صابون ، شامپو ، پودر شست وشوی لباس ، لوبیا ، عدس ، لپه ، نخود)

خیریه دانشجویی حضرت زهرا دانشگاه شریف

خیریه دانشجویی حضرت زهرا دانشگاه شریف نیز با توجه به شرایط معیشتی و فشار اقتصادی به اقشار محروم جامعه اقدام به تهیه 60 کارت هدیه به مبلغ 24 میلیون تومان کرد و این کارت ها را بین 60 خانواده توزیع کرد.

همچنین این خیریه دانشجویی به تهیه و توزیع 370 بسته ارزاق در مناطق کم بهره مند تهران (فرون آباد، یافت آباد، افسریه و ...) پرداخت و در مجموع 75 میلیون تومان هزینه این ارزاق برای خانواده های کم بهره مند شد.

خیریه دانشجویی دانشگاه صدا و سیما

این خیریه دانشجویی دانشگاه صدا و سیما، پویش جمع آوری و توزیع اقلام بهداشتی برای یاری به خانواده های نیازمند در منطقه گل تپه با همکاری خیریه پدر مهربان بقیع به انجام رسانید. طی این اقدام تعداد 60 بسته به ارزش تقریبی 60 هزار تومان به همت خیرین و دانشجویان این دانشگاه خریداری و توزیع شد.

محتویات هر بسته شامل: پودر، مایع ظرفشویی، صابون، شامپو، ماسک و دستکش، مایع دستشویی، وایتکس و دستمال کاغذی می باشد.

گروه جهادی گفتمان ناب

گروه جهادی گفتمان ناب باتوجه به نزدیکی ایام نوروز برای خانواده های کمم بضاعت حومه تهران بسته های آجیل برای عید تهیه و میان آن ها توزیع نموده است. همچنین این خیریه دانشجویی به توزیع گوشت در بین این خانواده ها پرداخت.

لازم به ذکر است این دانشجویان برای 110 خانواده بسته های شوینده و ضدعفونی نماینده و ماسک و دستکش فراهم نموده و در میان آن ها توزیع کردند.

خیریه دانشجویی محسنین

خیریه دانشجویی محسنین متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران و شریف با نزدیکی به ایام نوروز برای حمایت از خانواده های تک سرپرست یا کم بضاعت اقدام به جمع آوری یاری های مردمی جهت تهیه 200 بسته ارزاق کرد. همچنین درکنار بسته های خوراکی، پوشاک نیز برای این خانواده ها فراهم گشت.

خیریه فردای سبز شریف

خیریه دانشجویی فردای سبز شریف که سبقه دیرینه ای در بین خیریه های دانشجویی دارد و خانواده هایی را نیز تحت پوشش خود دارد، برای ایام نوروز اقدام به جمع آوری یاری های مردمی و توزیع ارزاق بین 200 خانواده کم بضاعت و تحت پوشش این خیریه دانشجویی کرد.

همچنین این خیریه دانشجویی طی اقدامی برای فرزندان خانواده های تحت سرپرست خود لباس نو برای شب عید خریداری نموده و به 46 فرزند ازخانواده های تحت سرپرست خود لباس عید اهدا کرد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7811

به "تمام کار های خیرخواهانه دانشجویان در ایام نوروز خانواده های کم بضاعت ، دانشجویان سنگ تمام گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام کار های خیرخواهانه دانشجویان در ایام نوروز خانواده های کم بضاعت ، دانشجویان سنگ تمام گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید