تفتیان: بدون مربی خارجی به نتیجه نمی رسم، به آینده امیدوارم

به گزارش سهندبلاگ، دونده سرعتی ایران گفت: صددر صد بدون مربی خارجی شانس کسب مدال باقی نمی ماند.

تفتیان: بدون مربی خارجی به نتیجه نمی رسم، به آینده امیدوارم

به گزارش خبرنگاران،حسن تفتیان در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان دو و میدانی گفت: این گردهمایی ها خیلی وقت بود که برگزار نمی شد و من از برگزاری آن خشنود شدم، چرا که انرژی زیادی به ما می دهد.

دارنده مدال طلای آسیا درباره آخرین وضعیتش مطرح کرد: من دو ماه و نیم تنها در تهران تمرین کردم. پس از خاتمه بازی های آسیایی قرارداد مربی فرانسوی ام تمدید نشد. امیدوارم سریع تر در مورد مربی آینده ام تصمیم گیری گردد. نظرم این است که با این مربی فرانسوی تا المپیک ادامه دهم، چون تغییر مربی در این شرایط اشتباه است. ما سه ماه دیگر تا مسابقات قهرمانی آسیا و چند ماه بعد از آن نیز برای کسب سهمیه مسابقات جهانی و همچنین المپیک فرصت داریم. امیدوارم یک همت همه جانبه صورت بگیرد تا کار را جدی تر جلو ببریم.

تفتیان در پاسخ به این سوال که اگر مربی خارجی نباشد در روند تمرینی او خلل ایجاد می گردد یا نه، گفت: صددرصد. اگر این اتفاق نیفتد شانس مدال بدون مربی باقی نمی ماند. همه رقیبان من که در آسیا هستند همگی با رکوردهای بسیار خوب در سطح جهان مدال کسب می نمایند. در همین بازی های آسیایی که گذشت دونده چینی با 9 ثانیه و 92 صدم ثانیه قهرمان شد و همین رکورد در مسابقات بزرگتر هم به مدال می رساند. اگر بخواهیم در آسیا کار بزرگی انجام دهیم و رکوردم به زیر 10 ثانیه برسد این کار به تنهایی رقم نمی خورد. امیدوارم هرچه سریع تر تکلیف تعیین گردد. خوشبختانه صحبت های خوبی اجرا شده و من به آینده امیدوارم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 437

به "تفتیان: بدون مربی خارجی به نتیجه نمی رسم، به آینده امیدوارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفتیان: بدون مربی خارجی به نتیجه نمی رسم، به آینده امیدوارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید