تصمیم یکباره وزارت بهداشت برای تعویق یک آزمون ، استفاده غیرقانونی فرزند یک مسئول از سهمیه استعداد های درخشان خبرنگاران

به گزارش سهندبلاگ، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

تصمیم یکباره وزارت بهداشت برای تعویق یک آزمون ، استفاده غیرقانونی فرزند یک مسئول از سهمیه استعداد های درخشان خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

نتایج اعتراضات به کلید اولیه آزمون های جامع علوم پزشکی منتشر شد

نتایج بررسی اعتراض به سوالات آزمون جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی نوبت اسفند ماه 99، تغییر کلید پاسخ نهایی از سوی وزارت بهداشت اعلام شد.

کلید اولیه سوالات کنکور دکتری 1400 منتشر شد

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کلید اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 که در روز جمعه پانزدهم اسفندماه برگزار شد از روز چهارشنبه 20 اسفند در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان 14 روز مهلت دارند اعتراض خود را از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش اعلام کنند.

آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت به تعویق افتاد

با توجه به اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها در بیشتر استان ها، آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران سال 1399- (اسکودا) به تعویق افتاده و در 22 اسفندماه برگزار نمی شود. طی اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور طبق هماهنگی های انجام گرفته آزمون مذکور روز جمعه 20 فروردین ماه 1400 برگزار خواهد شد.

استفاده غیرقانونی فرزند یک مسئول از سهمیه استعداد های درخشان

احمد توکلی، رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به وزیر علوم از استفاده غیرقانونی فرزند معاون منابع انسانی وزارت علوم از سهمیه استعداد های درخشان خبر داد.

برگزاری آزمون نظام مهندسی در اردیبهشت ماه / مهلت ثبت نام تا 22 اسفند

دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه ای، جزییات ثبت نام و زمان برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان را که 29، 30 و 31 اردیبهشت 1400 برگزار می شود را گفت. کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به کار می توانند تا 22 اسفندماه 99 با مراجعه به نشانی inbr.ir از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آمار نهایی کنکور سراسری سال 1400 اعلام شد

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با احتساب متقاضیانی که در مهلت های تمدید شده برای شرکت در کنکور سراسری سال 1400 ثبت نام کرده اند مجموع داوطلبان کنکور به یک میلیون و 366 هزار و 369 نفر رسید. کنکور 1400 در روز های 9، 10، 11 و 12 تیرماه 1400 برگزار می شود.

آمار داوطلبان آزمون ارشد پزشکی اعلام شد

سعید هاشمی، رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی گفت: بر اساس آخرین آمار، تعداد ثبت نام کنندگان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 1400، 55 هزار و 611 نفر است. مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 1400، تمدید خواهد شد و زمان تمدید پس از نهایی شدن اعلام می شود.

مهلت ثبت نام آزمون زبان MHLE آغاز شد

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت هر ساله برای پذیرش داوطلبان در مقطع دکتری تخصصی و پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی برگزار می شود. اولین دوره این آزمون 29 فروردین ماه 1400 برگزار می شود و داوطلبان برای شرکت در آزمون تا 11 فروردین ماه 1400 مهلت دارند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود به زبان انگلیسی اقدام کنند.

افزایش یک نوبت آزمون میان دوره پیش کارورزی به تقویم آزمون های سال 1400

مرضیه نجومی، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی با ارسال نامه ای به محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و کلیه معاونت های آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی گفت که یک نوبت آزمون میان دوره پیش کارورزی به تقویم آزمون های سال 1400 به تاریخ 21 خرداد 1400 اضافه می شود.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13071

به "تصمیم یکباره وزارت بهداشت برای تعویق یک آزمون ، استفاده غیرقانونی فرزند یک مسئول از سهمیه استعداد های درخشان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم یکباره وزارت بهداشت برای تعویق یک آزمون ، استفاده غیرقانونی فرزند یک مسئول از سهمیه استعداد های درخشان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید