تأیید عمارت مشیردیوان به عنوان مرکز خلاق کسب و کارهای کردستان

به گزارش سهندبلاگ، با حضور جولیو ویناتشا نماینده یونیدو (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) و جمعی از مدیران استانی، جلسه آنالیز و تصمیم گیری در مورد تبدیل شدن عمارت مشیردیوان سنندج به عنوان مرکز خلاق صنایع دستی برگزار گردید.

تأیید عمارت مشیردیوان به عنوان مرکز خلاق کسب و کارهای کردستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، در این جلسه که به ریاست حسین فیروزی معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استاندار کردستان و با حضور، جولیو ویناتشا نماینده یونیدو (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد)، سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران استانی در محل استانداری کردستان برگزار گردید؛ شرایط و زوایای تبدیل شدن عمارت مشیردیوان سنندج به مرکز خلاق کسب و کار، مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

در این جلسه اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان که در جهت آماده سازی عمارت مشیردیوان برای شروع عملیات تبدیل شدن این مکان به خانه خلاق کسب و کار استان صورت پذیرفته بود، برای حاضرین تشریح شد.

در ادامه محل مورد نظر و فعالیت های اجرا شده در این راستا مورد بازدید حاضران در جلسه نهاده شد که این بازدید رضایت و استقبال نماینده سازمان توسعه ملل متحد (یونیدو) را در پی داشت.

سپس، جولیو ویناتشا نماینده یونیدو از شروع به مناقصه گذاشتن عملیات تجهیز و آماده سازی عمارت مشیر دیوان در سطح بین المللی اطلاع داد و گفت: با توجه به اقدامات مناسب اجرا شده شده سعی خواهد شد روند تبدیل این عمارت به خانه خلاق کسب و کار هرچه سریع تر اجرا گردد.

این مکان با همکاری مستقیم سازمان توسعه ملل متحد (یونیدو) به یک مرکز خلاقیت صنایع دستی، گردشگری IT، زنبورداری و بقیه مشاغل مرتبط در سطح استان تبدیل خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2344

به "تأیید عمارت مشیردیوان به عنوان مرکز خلاق کسب و کارهای کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأیید عمارت مشیردیوان به عنوان مرکز خلاق کسب و کارهای کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید