بوکسور جوان با ضربه مشت، عمه اش را از پای درآورد!

به گزارش سهندبلاگ، ایران نوشت: اواسط تیر، گزارش مرگ مشکوک زن جوانی از سوی مأموران کلانتری نازی آباد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

بوکسور جوان با ضربه مشت، عمه اش را از پای درآورد!

به دنبال اعلام این حادثه تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران آغاز و آنالیز های اولیه نشان می داد که زن جوان دچار گازگرفتگی شده است. اما بازپرس جنایی دستور انتقال جسد برای معین شدن علت اصلی مرگ را صادر کرد و با معاینات پزشکی قانونی معین شد زن جوان به قتل رسیده است.

با مطرح شدن فرضیه جنایت، تحقیقات برای شناسایی قاتل ادامه یافت. باتوجه به سالم بودن در ورودی خانه احتمال دست داشتن قاتلی آشنا در این قتل مطرح شد؛ آنالیز ها نشان می داد برادرزاده مقتول به خانه وی رفت و آمد دارد.

بدین ترتیب پسر جوان بازداشت شد و در ادامه تحقیقات به قتل عمه اش اعتراف کرد: پدربزرگم همه اموالش را به عمویم داده بود و به پدر فلج من هیچ ارثی نرسیده بود. از طرفی با دختری آشنا شده بودم که وقتی متوجه شد بی پول هستم، رهایم کرد و رفت.

او ادامه داد: شب قبل از جنایت به خانه عمه ام آمدم. آنقدر از این زندگی و شرایط اقتصادی ام ناراحت بودم که آغاز کردم به پدربزرگ و عمویم ناسزا گفتم. عمه ام وقتی دید من دارم به پدر و برادرش بد وبیراه می گویم عصبانی شد و یک سیلی به صورت من زد؛ من که خودم حالت عادی نداشتم و قرص هم مصرف نموده بودم، عصبی شدم و دستم را روی گلوی عمه ام گذاشتم. از آنجا که ورزشکار هستم و در رشته بوکس فعالیت می کنم دستانم خیلی قوی است و باعث مرگ عمه ام شدم.

با اعتراف پسر جوان به جنایت، بازسازی صحنه قتل و درخواست اولیای دم برای قصاص، بازپرس رحیم دشتبان کیفرخواست متهم جوان را صادر و او بزودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11666

به "بوکسور جوان با ضربه مشت، عمه اش را از پای درآورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکسور جوان با ضربه مشت، عمه اش را از پای درآورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید