به فکر مردمی باشید که استفاده از سد کوثر را در پایین دست می بینند

به گزارش سهندبلاگ، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو گفت: به فکر مردمی باشید که دریاچه سد کوثر و استفاده از آن را در پایین دست می بینند.

به فکر مردمی باشید که استفاده از سد کوثر را در پایین دست می بینند

به گزارش خبرنگاران، غلام رضا تاجگردون شنبه شب در نشست بررسی مسایل صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر نیرو افزود: برخی مناطق و روستاهای شهرستان گچساران در بالا دست سد کوثر در حالی که زمین هایشان خشک مانده اما در پایین دست عده ای از این آب برای باغ شهرها و ویلاباغ ها استفاده می کنند.

وی با تاکید بر اینکه با تخصیص عادلانه آب سد کوثر به مناطق بالادست بدون شک مردم دیگر احساس تبعیض نمی کنند، اظهارکرد: در صورت تدبیر وزارت نیرو برای روستاهای بالا دست تا 50 سال آینده مسئله ای نداریم.

همچنین حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه دولت نگاه ویژه ای به این استان دارد، گفت: 70 پروژه در بخش صنعت آب و برق با اعتباری بالغ بر 8 هزار و 324 در دست اجراست.

وی خواستار اختصاص اعتبار لازم برای آبرسانی به 4 شهر کهگیلویه و بویراحمد شد و افزود: برای رفع مسائل موجود سد چم شیر و پرداخت مطالبات کارگران تدبیری اندیشیده شود.

کلانتری نگاه ویژه وزارت نیرو برای تسریع در روند پروژه های مختلف از جمله سیکل ترکیبی دهدشت و سد آبریز را ضروری عنوان و اظهار داشت: وزیر نیرو قول دادند یک نفر از استان در هیئت مدیره برق منطقه ای خوزستان دبا هدف دفاع از حقوق برق منطقه ای حضور داشته باشد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4271

به "به فکر مردمی باشید که استفاده از سد کوثر را در پایین دست می بینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به فکر مردمی باشید که استفاده از سد کوثر را در پایین دست می بینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید