بشار رسن: امیدوارم پرسپولیس به تعهدات خود عمل کند، پیشنهادها را بررسی می کنم

به گزارش سهندبلاگ، ستاره عراقی پرسپولیس به سخنان اخیر انصاری فرد واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد که باشگاه به تعهدات مالی خود عمل کند.

بشار رسن: امیدوارم پرسپولیس به تعهدات خود عمل کند، پیشنهادها را بررسی می کنم

به گزارش خبرنگاران به نقل از السومریه، عصر امروز محمد حسین انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس جلسه ای با بشار رسن هافبک عراقی داشت و به او قول داد که به زودی مسائل مالی اش برطرف خواهد شد.

ستاره عراقی پرسپولیس در گفت وگویی که با سایت السومریه عراق داشت در این رابطه گفت: من امروز همراه با رادوشویچ نشستی با باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات مالی ام داشتم. باشگاه پرسپولیس 30 درصد از طلب سال قبل را به من نداده است و طلب نیم فصل جاری را هم پرداخت نکرده است.

او ادامه داد: من 350 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلب دارم. باشگاه به من قول داده است که تا قبل از جمعه آینده طلب من را پرداخت کند.

بشار درباره احتمال جدایی خود از سرخ پوشان تهرانی گفت: آینده من با پرسپولیس نامعلوم است. امیدوارم که باشگاه به وعده های خود عمل کند. پیشنهادهای را که در زمستان به من شده است بررسی خواهم کرد.

بشار رسن در تابستان 2017 به پرسپولیس پیوست و توانسته دو قهرمانی با این تیم در لیگ برتر را به دست آورد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کند.

این بازیکن عراقی در دیدارهای اخیر سرخ پوشان از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بوده است و یکی از عوامل اصلی نتایج خوب تیم بوده است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6129

به "بشار رسن: امیدوارم پرسپولیس به تعهدات خود عمل کند، پیشنهادها را بررسی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار رسن: امیدوارم پرسپولیس به تعهدات خود عمل کند، پیشنهادها را بررسی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید