بسته خبری ، امکان تعویق یک روزه بازی پرسپولیس

به گزارش سهندبلاگ، در صورتی که باشگاه پرسپولیس درخواست بدهد امکان دارد دیدار این تیم با سپیدرود رشت به جای روز شنبه در روز یکشنبه برگزار گردد.

بسته خبری ، امکان تعویق یک روزه بازی پرسپولیس

قدوس و امی ین بالاتر از موناکو

در ادامه هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) شنبه شب امی ین در حضور 83 دقیقه ای سامان قدوس، در خانه خودش با نتیجه 2- یک از سد میهمانش، نیم گذشت. در این بازی که قدوس در دقیقه 83 جای خودش را به مندوزا داد ضمن اینکه گیراسی از امی ین در دقیقه 89 از بازی اخراج شد. تیم قدوس با این پیروزی، 28 امتیازی شد و در رده شانزدهم ایستاد.امی ین حالا در جدول بالاتر از موناکو قرار گرفته است.

افت طارمی از زبان محمود

یونس محمود که خودش بازیکن الغارفه قطر بوده در بخشی از مصاحبه بلند خود با روزنامه الشرق قطر درباره عملکرد ضعیف بازیکنان خارجی این تیم گفت:سطح فنی مهدی طارمی طور محسوسی افت کرد. او گل نمی زند و ما می دانیم که یک مهاجم کوشش های هر یک از بازیکنان تیمش را با زدن گل به ثمر می رساند.طارمی الان گل نمی زند. ولادیمیر ویس بازیکن خوبی بود اما مصدوم شد و با سرمربی هم مشکل دارد. وسلی اسنایدر هم بازیکن خوبی در نیم فصل نخست لیگ ستارگان قطر بود اما پس از مصدومیت افت کرد. آمادو هم در خط دفاعی بازیکن خیلی خوبی نیست.

330 میلیون هزینه سه بازی امید

بعد از درخواست کرانچار برای انجام بازی های تیم امید در استادیوم آزادی حمید استیلی رسماً با مدیر این مجموعه ورزشی صحبت کرد و با پاسخ مثبت وی روبرو شد. البته مدیر استادیوم آزادی به استیلی اعلام نموده هزینه هر بازی تیم امید در این استادیوم مبلغ 110 میلیون تومان است.در واقع اگر قرار باشد تیم امید هر سه بازی خود در مرحله مقدماتی المپیک 2020 را در استادیوم آزادی برگزار کند، فدراسیون فوتبال باید مبلغ 330 میلیون تومان به این مجموعه بپردازد.

پرسپولیس می تواند یکشنبه بازی کند

سعید فتاحی در خصوص بازی پرسپولیس و سپیدرود رشت گفت:در صورتی که باشگاه پرسپولیس درخواست بدهد امکان دارد دیدار این تیم با سپیدرود رشت به جای روز شنبه در روز یکشنبه برگزار گردد. این تغییر زمان مسابقه در برنامه مسابقات هم پیش بینی شده است و اگر سرخپوشان بخواهند می توانند با یک روز تاخیر در هفته بیست و دوم لیگ برتر به میدان بروند.

تیم پرسپولیس سه شنبه این هفته در قطر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم السد خواهد رفت.

3-350

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 932

به "بسته خبری ، امکان تعویق یک روزه بازی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری ، امکان تعویق یک روزه بازی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید