بازیگر برنده اسکار در انفرادی!

به گزارش سهندبلاگ، ماهرشالا علی در پروژه بعدی خود، با فیلم انفرادی به سینما باز خواهد گشت.

بازیگر برنده اسکار در انفرادی!

به گزارش خبرنگار به نقل از ورایتی، ماهر شالا علی برنده دو جایزه اسکار، به عنوان تهیه کننده اجرایی در یک درام سینمایی به نام انفرادی حضور خواهد داشت و گفته می شود در این فیلم به ایفای نقش نیز می پردازد.

کمپانی فاکس حقوق این فیلم که مربوط به خاطرات آلبرت وودفکس در مورد 43 سالی که وی در زندان لوئیزیانا در آنگولا گذارنده، خریداری کرده است. عنوان کامل این کتاب خاطرات انفرادی: چهار دهه در زندان افرادی، داستان تغییر و امید من می باشد. این پروژه درحالی که هنوز نویسنده و کارگردانی برای آن معرفی نشده مراحل اولیه ساخت را طی می کند.

وودفاکس و هرمان والاس در سال 1972 متهم به کشتن افسر محاربه زندان شدند و در سال 1974 نیز به زندان محکوم شدند. در سال 1990 درخواست تجدید نظر برای حکم وی تنظیم شد که در نهایت محکومیت وودفاکس در سال 2014 لغو شد و او در سال 2016 نیز از زندان آزاد شد.

وودفاکس، والاس در طول زمالنی که در آنگولا به سر می بردند برای اصلاح زندان در گروه پلنگ سیاه به عضویت در آمده بودند. والاس در سال 2013 به دلیل مبتلا شدن به سرطان جدی از زندان آزاد شد و سه روز بعد از آزادی نیز جان خود را از دست داد.

جیمی پاتریکوف که تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد در فیلم سینمایی مکانی میان کاج ها با ماهرشالا علی همکاری کرده است. ماهرشالا در سال 2016 برای بازی در فیلم مهتاب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرد و به اخیرا نیز در اسکار 2019 با فیلم کتاب سبز توانست دوباره از آکادمی اسکار این جایزه را دریافت کند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1903

به "بازیگر برنده اسکار در انفرادی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر برنده اسکار در انفرادی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید