استقلال - ماشین سازی؛ پیروزی تنها راه رسیدن به آرامش

به گزارش سهندبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال در هفته سوم رقابت های لیگ بیستم باید به مصاف ماشین سازی برود.

استقلال - ماشین سازی؛ پیروزی تنها راه رسیدن به آرامش

به گزارش خبرنگاران، استقلال در حالی باید به مصاف ماشین سازی برود که در ملاقات قبلی خود برابر فولاد خوزستان شکست خورده است. شکستی که حاشیه های زیادی را به همراه داشت. در آن سو ماشین سازی که در بازی اول خود شکست خورده بود، در ملاقات قبلی برابر ذوب آهنی که نود دقیقه ده نفره بود، فرصت مناسبی داشت تا اولین سه امتیاز خود را کسب کند اما در دقایق سرانجامی یک گل دریافت کردند و پیروزی را با تساوی عوض کردند.

تیم ماشین سازی از لحاظ ترکیب، کادر فنی و مدیریت برای لیگ بیستم دچار تغییرات زیادی شده است و کارشناسان معتقدند این تیم به زمان برای هماهنگی احتیاج دارد. ترکیب استقلال برای بازی برابر ماشین سازی احتمالا دچار تغییراتی می گردد و شاید محمود فکری حتی سیستم خود را برای این ملاقات تغییر دهد.

استقلال که با پنجره بسته مسابقات را شروع کرد، در ملاقات اول با وجود رجحان مقابل تیم مس رفسنجان نتوانست از خرید های جدید خود استفاده کند. پیش بینی می گردد یکی از تغییراتی که در ترکیب استقلال برای این ملاقات به وجود خواهد آمد مربوط به دروازه است. جایی که احتمالا رشید مظاهری جانشین سید حسین حسینی خواهد شد. دیگر تغییر مربوط به خط هافبک آبی ها می گردد. پیش بینی می گردد مهدی مهدی پور، خرید جدید استقلالی ها به جای فرشید اسماعیلی که به این ملاقات نمی رسد، در ترکیب اصلی به میدان برود.

ابهام بعدی در مورد خط حمله استقلالی هاست. جایی که محمود فکری پس از حاشیه هایی که به وجود آمد اجازه برگشت شیخ دیاباته به تمرینات را داد و مهاجم اهل اقتصادی شانس حضور در مقابل ماشین سازی را دارد. با این حال شنیده ها حاکی از آن است که شیخ دیاباته هنوز آماده انجام بازی 90 دقیقه ای نیست و فکری احتمالا بازهم از زوج ارسلان مطهری - مهدی قائدی استفاده می نماید.

مهدی مهدی پور برای بازی با ماشین سازی در هفته سوم لیگ برتر در ترکیب اصلی استقلال بازی خواهد نمود. مهدی مهدی پور در فصل جابجایی با استقلال قرارداد امضا کرد تا به نوعی جانشین علی کریمی در این تیم گردد. بازیکنی که فصل قبل نمایش درخشانی در ترکیب ذوب آهن داشت. ابتلای این بازیکن به ویروس کرونا و البته بسته بودن پنجره جابجاییی باعث شد مهدی پور در دو هفته اول نتواند برای استقلال بازی کند. اما حالا مصدومیت فرشید اسماعیلی و از دست دادن بازی با ماشین سازی باعث شده تا محمود فکری تصمیم بگیرد در این بازی از مهدی مهدی پور در ترکیب اصلی استفاده کند.

با این حساب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مهدی پور در بازی فردا کنار فرشید باقری، مسعود ریگی و آرش رضاوند خط هافبک استقلال را تشکیل می دهند. در این بین فکری امیدوار است مهدی پور با درخشش در بازی با ماشین سازی نشان دهد ارزش هزینه ای که برای او شده را داشته است.

رشید مظاهری مهم ترین خرید استقلال است اما به دلیل بسته بودن پنجره جابجاییی باشگاه، او در بازی با مس رفسنجان به میدان نرفت و چون حسینی در این بازی نمایش خوبی داشت، نیمکت نشینی او در بازی با فولاد هم تمدید شد. با این حال با توجه به اینکه استقلال در بازی با فولاد 2 گل دریافت کرد، حالا نوبت به رشید مظاهری رسیده که از دروازه استقلال حراست کند و او دروازه بان فیکس استقلال در بازی با ماشین سازی خواهد بود.

رشید مظاهری که پای ثابت گلرهای تیم ملی در سال های گذشته بوده، امیدوار است فردا بتواند با عملکرد خوب خیال طرفداران استقلال را از دروازه راحت کند. البته این موضوع سرانجام کار سیدحسین حسینی نخواهد بود و این بازیکن فردا را روی نیمکت خواهد نشست ولی این شانس را دارد تا در بازی های بعدی جای خود را در درون دروازه استقلال پس بگیرد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11520

به "استقلال - ماشین سازی؛ پیروزی تنها راه رسیدن به آرامش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال - ماشین سازی؛ پیروزی تنها راه رسیدن به آرامش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید