ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما استانبول

به گزارش سهندبلاگ، استانبول همواره یکی از شهرهای محبوب بین مسافران و گردشگران سراسر جهان به شمار می رود. این شهر که در کشور ترکیه قرار گرفته است با برخورداری از جاذبه های تاریخی فراوان و همچنین وجود جاذبه های طبیعی به قطب گردشگری این کشور تبدیل شده است.

ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما استانبول

حال که قرار است کمی با استانبول مقصد بعدی سفرتان آشنا شویم. خوب است بدانید طبق گفته بلیط هواپیما استانبول:

استانبول تنها شهر بین قاره ای در اوراسیا است که در میان دریای مرمره و سیاه واقع شده است. که به علت قرار دریافت میان این دو قاره تلفیقی از فرهنگ شرق و غرب را در خود جای داده است و از این نظر نه تنها در کشور های اطراف محبوبیت خاصی پیدا کرده است بلکه به سرعت تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری بین المللی و محبوب شده است.

بازدید از میدان سلطان احمد، ایاصوفیه، قصر غرق شده باسیلیک سیسترن و… همه و همه می توانند تجارب هیجان انگیزی برای گردشگرانی باشند که به این شهر سفر می کنند. همچنین وجود تنگه بسفر و تورهای قایقرانی روی این تنگه یکی دیگر از دلایل محبوبیت این شهر محسوب می شود.

بهترین راه برای رسیدن به شهر استانبول ترکیه استفاده از خطوط هوایی و ایرلاین ها است. به دلیل خدمات و سرویس های بهتر خطوط هوایی هزینه بلیط این شرکت ها از سایر خطوط حمل و نقل بیشتر است. با این وجود نیز نه تنها از تعداد مسافران این شهر کم نمی شود، بلکه روز به روز گردشگران این شهر توریستی بیشتر می شود. از طریق این لینک می توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما با مناسب ترین قیمت کنید.

هزینه های ویزا، اقامت، غذا و خرید و تفریحات نیز به این سبد اضافه می شوند. اما برای هر سفری راه هایی وجود دارد که افراد از طریق آن ها می توانند هزینه های سفر خود را کاهش دهند. مثلا می توانند در هتل های ارزان تر اقامت داشته باشند. از مراکز ارزان تر خرید کنند و در نهایت در زمان هایی سفر کنند که تعداد توریست های شهر به دلایل گوناگون کمتر شده و تمام این هزینه ها کاهش پیدا می کنند.

راه دیگری که برای کاهش هزینه های سفر وجود دارد خرید بلیط هواپیما از ایرلاین های ارزان است. این روزها به دلیل نوسانات ارزی داخل کشور هزینه بلیط های هواپیما نیز رو به افزایش گذاشته که می توانید با خرید بلیط هواپیما از ایرلاین های داخلی میزان قابل توجهی از هزینه ها کم کنید.

راه های بسکمک برای صرفه جویی در هزینه بلیط هواپیما وجود دارد. مثلا میتوانید به جای سفر در تعطیلات نوروزی که اغلب افراد در این ایام اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنند و به سفر می روند در زمان خلوت تری به استانبول سفر کنید. یا حتی می توانید از بلیط های چارتری به جای بلیط های سیستمی استفاده کنید تا هزینه کمتری پرداخت کنید. البته اکثر بلیط های چارتی تنها در قالب تور به فروش می رسند. به هیمن دلیل سفر با تور های استانبول به صرفه تر می باشد. برای سفر به استانبول با تور می توانید از طریق https://www.tahagasht.com/tours/istanbul-tour مناسب ترین قیمت های تور استانبول را مشاهده کنید.

همچنین می توانید در روزهای اواسط هفته اقدام به خرید بلیط کنید. چرا قیمت در روزه ای اخر و اول هفته بنا به تقاضا بیشتر بسیار گران تر می شود. بلیط های اول روز نیز قیمت کمتری دارد که کمک شایانی به کم کردن هزینه ها می کند.

قیمت بلیط هواپیما در واقع به صورت لحظه ای در حال تغییر است و برای خرید بلیط باید همواره به سایت هایی سر بزنید که قیمت بلیط در ان سایت ها در حال به روزرسانی باشد تا بتوانید از آخرین قیمت بلیط استانبول و هم چنین ارزان ترین قیمت آن با خبر شوید. به طور مثال آژانس طاهاگشت می تواند انتخاب مناسبی باشد. برای مشاهده سایت این آژانس از طریق https://www.tahagasht.com وارد شوید.

نکته دیگری که وجود دارد این است که اگر بلیط رفت و برگشت را هم زمان خریداری کنید می تواند در کاهش هزینه بلیط به شما کمک کند. پس ایرلاین مورد نظر بسیار مهم است و سعی کنید همزمان بلیط رفت و برگشت را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای یافتن ارزان ترین بلیط استانبول ایرلاین ارزان تری را باید انتخاب کنید همچنین کلاس پروازی ارزان تر را انتخاب کنید.

همانطور که می دانید کلاس های پروازی به سه دسته اکونومی یا اقتصادی، بیزینس یا تجاری و فرست کلاس تقسیم می شوند که قیمت این کلاس ها به ترتیب گفته شده رو به افزایش می گذارد. لذا برای کاهش هزینه خود در بلیط استانبول باید به کلاس انتخابی خود اهمیت بدهید و کلاس ارزان تر را انتخاب کنید و بالطبع از خدمات کلاس های گران تر برخوردار نخواهید بود.

اگر می خواهید گروهی سفر کنید. پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید تا بلیط استانبول را به صورت گروهی و به صورت تک نفری سرچ کنید و قیمت ها را مقایسه کنید چرا که برخی ایرلاین ها بلیط های گروهی را ارزان تر از بلیط های تکی به فروش می رسانند که می تواند به شما در کاهش هزینه های سفرتان کمک کند.

و در نهایت طبق نرخ هایی که امروز در سایت های معتبر مشاهده می شود نرخ بلیط تهران استانبول از 15720000 ریال شروع و تا نرخ 20691000 ریال ادامه می ابد. بسته به بودجه ای که در اختیار دارید بلیط مورد نظر خود را انتخاب کنید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: مجله سفر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3300

به "ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین نرخ بلیط هواپیما استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید