اثرگذاری کاهش قیمت مرغ بر بازار گوشت قرمز

به گزارش سهندبلاگ، تهران (پانا) - رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت کاهش قیمت مرغ در بازار بر روی قیمت گوشت هم اثر گذاشته و قیمت آن را در بازار کنترل کرده است و پیش بینی می شود تا آخر ماه افزایش قیمتی در گوشت قرمز نداشته باشیم.

اثرگذاری کاهش قیمت مرغ بر بازار گوشت قرمز

به گزارش ایسنا، علی اصغر ملکی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی از اواسط آبان تا به امروز فرایند کاهشی داشته است، اظهار کرد: در حال حاضر شقه گوسفندی بدون دنبه کشتار روز با قیمت 115 تا 118 هزارتومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.

وی ادامه داد:کاهش قیمت مرغ در بازار بر روی قیمت گوشت هم اثر گذاشته و قیمت آن را در بازار کنترل کرده است و پیش بینی می شود تا آخر ماه افزایشی قیمتی در گوشت قرمز نداشته باشیم.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اضافه نمود: تقاضا برای خرید گوشت گوسفند کاهش یافته است، زیرا مردم معمولا در ابتدای هرماه خرید های خود را انجام می دهند و از طرفی با تعطیل شدن رستوران ها و غذاخوری ها بازار تقریبا با رکود روبرو شده است.

وی شرح داد: دام مورد نیاز تهران از غرب کشور تامین می شود و اگر بارش های اخیر اختلالی در حمل و نقل دام به تهران ایجاد نکنند بازار آرامش خود را حفظ خواهد کرد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11618

به "اثرگذاری کاهش قیمت مرغ بر بازار گوشت قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثرگذاری کاهش قیمت مرغ بر بازار گوشت قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید